Căutare site

Cum Comand?

Comanda minima acceptata este de 200RON.
In cazul in care doriti sa plasati o comanda a carei valoare este sub 200RON se va percepe o taxa suplimentara de minim 15RON.
Acasta taxa se poate aplica si in cazul in care se solicita retururi partiale ale comenzii si valoarea finala rezultata este sub valoarea minima acceptata


Puteti comanda online

Comandarea produselor se face prin apasarea butonului "Adauga in cos" prezent in dreptul fiecarui produs in liste sau in pagina de prezentare detaliata a unui produs.
Dupa adaugarea in cos a produselor dorite, se finalizeaza comanda mergand la "Comanda". Vi se va afisa continutul cosului si vi se vor cere confirmari asupra produselor comandate, cantitatilor, si modalitatilor de livrare.
Prin confirmarea comenzii, veti confirma ca sunteti de acord cu toate conditiile stipulate in comanda Dvs (produse, cantitati, modalitate de livrare si plata, conditii de acordare a garantiilor).

Produsele solicitate in comanda utilizatorului pot fi sau nu pot fi in stoc. Dupa confirmarea comenzii veti fi contactat telefonic de un consultant pentru verificarea comenzii, apoi livrarea se va face conform conditiilor de livrare alese de Dvs.

Puteti comanda telefonic

Pentru a comanda telefonic este de ajuns sa contactati Departamentul Vanzari la unul dintre numerele de telefon afisate in sectiunea contact
Consultantii nostri va vor oferi informatiile necesare procesarii comenzii si va vor acorda tot sprijinul pentru a selecta produsul care sa satisfaca cerintele dvs, in cazul in care nu stiti ce ar trebui sa alegeti.

Recomandam efectuarea comenzii online. Astfel nu exista riscul ca operatorul telefonic sa inteleaga gresit datele dvs. de contact, produse, cantitati.

Cum Platesc?

Modalitatile de plata acceptate sunt specificate in continuare. Alte modalitati de plata in afara celor prezentate in continuare nu se accepta, si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin alt curier decat cel care a efectuat livrarea.
Nu efectuati plata comenzii decat dupa ce stabiliti detaliile cu unul din reprezentantii nostrii.





Plata Ramburs la primirea produsului

Plata in numerar (lei), care se efectueaza la livrare catre operatorul de curierat care efectueaza livrarea.
Plata se face la valoarea din momentul confirmarii telefonice a comenzii, integral in momentul livrarii.
Atentie! conform normelor in vigoare pentru persoanele juridice exista anumite restrictii la plata cu numerar.

Plata prin banca cu ordin de plata vizat de banca

Datele necesare pentru plata prin virament bancar se obtin in momentul plasarii comenzii, si alegerii acestei optiuni la modalitate de plata. Livrarea comenzii se efectueaza dupa confirmarea platii in contul nostru.

Plata numerar la sediul nostru

In cazul in care optati pentru ridicarea produselor de la sediul nostru, puteti efectua plata in numerar (conform normelor in vigoare).

Plata ONLINE prin card de debit sau credit

Se poate efectua plata online folosind cardul personal, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii. Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, Supraveghere OneStore foloseste platforma Onlinepay.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizezi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura ta (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o ai in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii tale. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei Onlinepay.Supraveghere OneStore nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul tau. Pe extrasul de cont va aparea tranzactia cu denumirea "Onlinepay". Daca doresti sa anulezi o tranzactie te rugam sa ne contactezi imediat telefonic sau prin email. Anularea tranzactiei se va face in maxim 24 de ore lucratoare daca comanda pe care ai plasat-o nu a fost expediata. Daca comanda ta a fost expediata, nu mai este posibila anularea tranzactiei (va trebui sa returnezi mai intai comanda, apoi iti vom rambursa banii, vezi sectiunea "RETURNAREA PRODUSELOR"). Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul tau in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

Plata ONLINE in rate fara dobanda prin card de cumparaturi Banca Transilvania

Folosind cardul de credit de la Banca Transilvania, prin programul Star BT beneficiezi de 3,6 sau 9 rate fara dobanda pentru echipamentele achizitionate de la Supraveghere OneStore.
Sunt incluse in program cardurile de credit MasterCard Forte, MasterCard Forte pentru Medici, Visa Gold, Visa Gold BT-Rotary si Visa Platinum.
Pentru a plati online folosind cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata "Plata online in rate fara dobanda prin card de cumparaturi Banca Transilvania" si numarul de rate dorit: 3,6 sau 9 rate fara dobanda, sau integral. Platile online sunt procesate direct de catre banca emitenta, Banca Transilvania prin intermediul platformei Onlinepay.

Plata ONLINE in rate fara dobanda prin card de cumparaturi Raiffeisen Bank

Folosind cardul de credit de la Raiffeisen Bank, prin programul Multishop beneficiezi de 4,6 sau 12 rate fara dobanda pentru echipamentele achizitionate de la Supraveghere OneStore.
Sunt incluse in program cardurile de credit Raiffeisen Bank Standard, Raiffeisen Bank Vodafone, Raiffeisen Bank Gold, Raiffeisen Alico Pensii.
Pentru a plati online in rate fara dobanda folosind cardul, in procesul de comanda selectati optiunea de plata "Plata online in rate fara dobanda prin card de cumparaturi Raiffeisen Bank" si numarul de rate dorit: 3,6 sau 9 rate fara dobanda, sau integral. Pentru mai multe detalii despre programul Multishop, acceseaza http://carddecredit.ro/multishop/ sau apeleaza Raiffeisen Direct la 021 323 95 42 sau 0800 802 02 02 (numar apelabil gratuit din reteaua Romtelecom).. Platile online sunt procesate direct de catre banca emitenta, Raiffeisen Bank prin intermediul platformei Onlinepay.

Livrarea produselor

Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si pot fi asigurate (optional) pe tot parcursul transportului pana la livrare.

Ridicarea comenzilor de la sediu

Produsele pot fi ridicate si de la sediul nostru, conform indicatiilor disponibile in sectiunea contact.

Livrarea comenzilor in Bucuresti si in tara (24-48h)

Se realizeaza prin firmele de Curierat rapid Fan Courier si Urgent Curier, caz in care produsele ajung la dumneavoastra in maxim 24-48 ore, (Atentie! Duminica curierul nu face livrari!), urmand ca dumneavoastra sa achitati costul transportului si valoarea rambursului la destinatie in functie de greutatea marfii si distanta intre localitatea Dvs. si cea mai apropiata agentie.
Nota: In cazul in care doriti ca produsele comandate sa fie expediate prin curierat rapid preferat de dumneavoastra va rugam sa faceti comanda online selectand livrarea prin curierat rapid iar la observatii specificati curierul preferat. Livrarea produselor folosind alt curier decat cei agreati de catre noi se face dupa achitarea contravalorii marfii prin transfer bancar.

Cost ZERO la livrare

LIVRAREA GRATUITA poate fi selectata de clientii care comanda online, alegand aceasta optiune, si este disponibila pentru comenzile de peste 299 RON si cu livrare in localitatile in care curierii mai sus mentionati au agentii teritoriale (peste 5700 de localitati din tara).

Returnarea produselor

In termen de 14 zile

Produsele achizitionate pot fi returnate conform legilor in vigoare, in speta O.G. 34/2014 (cu toate completarile ulterioare ale acesteia).
Pentru incheierea si executarea contractelor la distanta consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Produsele se pot returna in termen de 14 zile calendaristice cu conditia integritatii acestora. Nu vor fi acceptate decat produse ce nu prezinta zgarieturi sau defecte fizice de orice natura, care sunt insotite de toate accesoriile, ambalajele originale si eventualele sigilii intacte, precum si sa fie insotite de certificatul de garantie in original. Vom accepta numai pachetele care au taxe de transport preplatite.
Produsul returnat trebuie asigurat la valoarea lui reala prin transportator, folosindu-se acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Confirmarea de primire este obligatorie.
Returnarea contravalorii comenzii se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport de retur.
O.G. 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica care achizitioneaza, utilizeaza sau consuma produse ori beneficiaza de prestarea unor servicii, in afara activitatii sale profesionale, in baza unui contract incheiat cu un comerciant.

In perioada de acordare a garantiei

Produsele returnate pentru solicitarea efectuarii garantiei tehnice trebuie sa fie insotite de copii dupa certificatul de garantie, factura fiscala, sa fie in ambalajul original si sa fie insotit de toate accesoriile cu care a fost achizitionat, precum si de o fisa (descarca aici) din care sa reiasa defectul reclamat. In cazul in care produsele nu respecta conditiile anterioare, acestea pot fi returnate expeditorului asa cum au venit. Modalitatea de repunere in functiune a produselor defecte aflate in termenul de garantie stipulat se realizeaza prin reparare sau inlocuire. Termenul de solutionare este de maxim 15 zile, exceptie pentru produsele care au fost achizitionate impreuna cu serviciul "Instant service", pentru care termenul maxim de solutionare este de 2 zile lucratoare.

Costurile expeditiei pentru probleme de garantie (trimitere si primire) a marfii revine cumparatorului.

Anulari / Modificari

In cazul in care doriti anularea sau modificarea comenzii, este responsabilitatea dvs. de a ne informa in scris sau telefonic despre intentiile dvs.
In eventualitatea modificarii unei comenzi ne rezervam dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune.

Urmarire stadiu comanda

Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.

Mentiuni

Va asiguram ca firma noastra face tot ceea ce este posibil pentru a satisface in cele mai mici detalii cerintele clientilor sai.
Firmele particulare de transport cu care lucram garanteaza manipularea si transportul pachetelor cu cea mai mare grija, preluand intacta marfa de la expeditor.
Daca doriti detalii suplimentare va rugam sa ne contactati.

 

Back to top